Till Linda. <3

Jag drömde om dig inatt.
Att vi pysslade och drack te som vi gjorde ibland, bara du och jag.
Sen försvann du, du liksom hoppade upp i himlen. Jag var kallsvettig och nervös när jag vaknade.
Du såg lycklig ut i drömmen, som om du var lyckligt ovetande.

Och snart har de gått ett år sen du försvann. Vi sjöng för dig på avslutningen, jag hoppas att du hörde det i himlen. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, fingrarna liksom klibbar sig fast på tangenterna och klumpen i bröstet bara växer. Jag saknar dig min fina vän, jag saknar dig varenda dag. ♥


Vila i frid älskade Linda Joanna Axelsson

♥ 16 juni 1995
† 31 juli 2010

Du fattas mig. ♥


Kommentarer
Postat av: Lucas

-Jag älskar dig Emelie.

Kramar dig sen hårt och länge och ger dig efteråt en mjuk kyss på munnen.



Typ exakt så kände jag för att göra när jag läste det här inlägget! <3

2011-07-22 @ 01:39:15
Postat av: Emelie Segerdahl

Älskar dig också min prins! <3

2011-07-22 @ 01:46:08
URL: http://afriendwithacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0