myskväll med fina tvillingar. <3

Hallojsan alla fina bloggläsare! Ja, som rubriken talar om så blev de myskväll med Ebba och Alva idag och jag kom hem för ungefär 1 timme sen. För er som inte vet de så umgicks jag mycket med dom förut och nu har vi börjat umgås lite smått igen, väldigt mysigt må jag säga!!

                                                   Jag och vackra Ebba i Nyköping 2010!
                               
                                                  Jag och snyggo Ääälvi posar i Nyköping
                                



Snart ska jag sätta igång och packa inför Gotlandsresan eftersom vi åker imorgon på natten! Jag är väldigt orolig att vi ska drabbas av något åskväder med blixtar och dunder mitt ute på havet, jag blir illa till mods av bara tanken! :(



Nu ska jag snart gå ner och äta någonting för mitt matliga intag idag har bestått av kakor, tårta och bullar till frukost och godis till middag så just nu skriker min mage efter mat! Ska försöka slänga ihop något mumsigt!

Och ni glömmer väl inte frågestunden? ;) http://afriendwithacar.blogg.se/2011/july/fragestund.html#comment

ps. jag saknar lucas så mycket att jag får kruppp! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0