hittade nyss denna bild..

.. hos http://rodeo.net/niotillfem/




Det är sånt här som får mitt nördiga indie-hjärta att slå lite extra! Måste verkligen beställa hem denna bok och ställa den på min lilla minihylla som ska sättas upp någonstans i mitt rum imorgon (boken heter förövrigt "Kapitulera omedelbart eller dö" ifall någon är intresserad)

Just nu är jag en rätt trött liten tjej så jag ska nog borsta tänderna, tvätta bort smink osv och sen gå och lägga mig!
Imorgon ska jag försöka ta mig upp i tid och inte sova till mitt på blanka dagen som jag har en tendens att göra när jag går och lägger mig senare än de flesta av mina vänner.. Det absolut första jag ska göra imorgon är att hitta ett lämpligt ställe att sätta upp en liten mini-hylla på i mitt rum. För er som inte vet de är mitt rum liitet och väggarna är redan bebodda av affischer och dylikt så lite "ommöblering" kan behöva göras. När platsen är utsedd ska jag be min snälla pappa om hjälp att sätta upp hyllan så att den inte ramlar ner eller så. Nä, nu blev de väldigt mycket struntprat känner jag.. För att citera en fin man vid namn Markus Krunegård avslutar jag (nästan iallafall) inlägget med att säga "Ingenting är vettigt 03:30"

Godnatt mina fina läsare! ♥


Kommentarer
Postat av: jessica nyström

sv: Haha gumman du är ju bara för gullig! Och lyckligt lottad om inte minst, du och Lucas är så söta tillsammans. Puss

2011-07-21 @ 13:53:51
URL: http://nystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0