gotland <3

Hallojsan alla fina bloggläsare! <3

Jag och Lucas har precis ätit frukost här i våran lilla lägenhet på Gotland och nu är det dags att göra sig iordning inför en dag på Boda Borg! Vädret här på ön har varit halvdåligt enda sen vi kom hit, ingen höjdare! :(

Igår var jag och Lucas på en mysig bio-dejt och vi kom fram till att vi aldrig har varit på bio själva under vårat snart åtta månaders långa förhållande, dock har vi varit på bio med vänner och så men aldrig själva men igår gjorde vi de också! Supermysigt! <3

Nu måste jag göra mig iordning och så. Lägger kanske upp lite bilder och lite senare!

Och ni glömmer väl inte bort frågestunden? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0