Gästbloggning



Hej på er tuffingar! Jag har fått äran att gästblogga här på min kära vän Emelies balla blogg! Känns såhäääääär bra! Jag och Emelie har känt varandra ett bra tag nu och jag har aldrig att jag lärde känna henne! Vi pratar en del om allvarliga saker och hon har hjälpt mig i genom funderingar många gånger! Hon är verkligen en härlig brud! & jag tycker att alla som på något sätt försöker ta isär henne och Lucas, som jag också är bra kompis med, kan sluta upp NU. Avundsjuka tar er inte långt här i livet mina vänner! Lucas och Emelie är så galet söta tillsammans så det finns inte! Speciellt i verkligheten!

Kika gärna in på min fotoblogg på http://lerinphoto.blogg.se/ där ni kan hitta foton som jag tar med min Canon 400D dagligen, texter och fina citat! & just nu mitt inlägg om Emelie där! Imorgon bitti kommer det upp ett inlägg med massor av tips till dig som behöver/ska rensa garderoben.. vilket vi alla måste ibland! Jag hittade delar av tipsen jag skrivit i Metro i våras och jag brukar själv ha problem med att komma igång med sånt! Kolla gärna in det! En sista grej jag måste skriva som jag och Emelie nyss konstaterade, med tanke på hennes email adress som hon loggar in på bloggen med, är att båda våra pappor kallar oss för jätte fulsöta namn. Sen när vi båda var små så har dessa namn följt med och sägs ibland högt inför kompisar och pojkvänner... lagom underbart! Men det gillar vi! Hoppas vi hörs igen någon gång! Ni får ha det så bra mina vänner! Sköt om er! Klicka på länken här i inlägget eller på bilden för att komma till min blogg

Moa Lerin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0