dunkande hjärtan klockan kvart över fem.

Hallojsan alla fina bloggläsare. För tillfället ligger jag halvdöd i sängen med sjukligt ont i fötterna. 12 cm klackar och Visby innerstad är ingen trevlig kombination för fötterna (för er som inte vet de är vägarna innanför murarna endast av kullersten) Idag åt jag en mysig middag med Lucas och min lillebror och pappa åt lite vuxenmiddag med Lucas föräldrar + två andra par! Han kom hem nyss och därför tänkte jag slänga upp lite bilder från hans iPhone eftersom kamerasladden är borttappad!

fet trött tjej runt 05 på morgonen i söndags.




bjuder på en otroligt o-smickrande bild på mig själv från iförrgår. fy vad gräslig!
På bilden ser ni även min alltid lika fina prins och min lillebror som är ett huvud
längre än mig..




avslutar med en puss-bild på mig och världens finaste pojke! <3





Nu ska jag börja städa lite i lägenheten för imorgon åker pappa + bror hem och jag "flyttar" till Tofta i några dagar och bor med Lucas, David och Axel och hänger på strandfester hela nätterna och förhoppningsvis finns de tid för lite vin-rus i benen också!

Hoppas ni fina bloggläsare har de mysigt vart ni än befinner er och att ni fortsätter att fråga saker i min frågestund!

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0