<3

oh my.. klockan är runt tjugo i fem och jag sover inte än.. absolut inte okej! Dock kan de ha att göra med att jag sov till ungefär två mitt på dagen idag. Fast idag regnade det ju bara iallafall så det var ju inte så att jag missade någonting.

Senare på eftermiddagen blev jag upphämtad av fina Felicia och efter en liten biltur hem till henne så hade vi de allmänt mysigt, åt QP-hamburgare och pratade om allt möjligt. väldigt flott! Jag är helt trött i huvudet så detta blir de sista jag gör innan jag ställer ifrån mig datorn och lägger mig ner i sängen, troligtvis kommer jag somna såfort jag lägger huvudet på kudden. Jag behöver all sömn jag kan få för imorgon ska jag hem till Jonatan - min urgulliga kusin som fyller 2 år och senare på dagen/kvällen kanske de blir en tjejkväll med min fina Ebba som jag saknar väldans mycket.

& nu är det bara fredag och lördag kvar innan jag åker till underbara Gotland och träffar min underbart fina pojkvän, min bästavän Axel och lillebror David. Jag tok-längtar. <3

Slänger upp en bild som togs ungefär exakt ett år sedan innan jag
skulle på Kent-uppladdning hos fina Ella.
Lugg och lockar var de som gälde, luggen är ju borta nu men jag
funderar på att kanske våga mig på en lugg snart igen...



Kommentarer
Postat av: Felicia

Supermys :)<3

2011-07-22 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0