jag är så hög. jag kunde dö.

Goddag

Jag har inte bloggat på en vecka av förklarliga anledningar, fram tills i förrgår bodde jag i ett tält på Tofta på Gotland. Vädret var inte de bästa och för en åsk/blixträdd tjej som mig var de ingen höjdare. Tur att Lucas höll om mig under de värsta smällarna. Annars hade jag nog kissat i tältet. Höhö..


Igår kväll hängde jag med fina Olle och några andra gamla klasskompisar. Vi satt på en brygga, rökte vattenpipa och pratade gamla minnen. När jag kom hem runt 00.15 kom min väldigt söta pojkvän hem till mig och vi satte på en film men jag var så himlans trött så jag somnade direkt i hans famn. Mysigt. Imorse tog jag och Lucas en mysig sovmorgon till 13.30 och efter de stress-åt vi frukost och tog bussen till Salem där vi mötte upp några trevliga personer.

Snart kommer nog svaren på frågestunden också, men fortsätt att fråga saker så länge de går! :)

http://afriendwithacar.blogg.se/2011/july/fragestund.html#comment

avslutar inlägget med världens sötaste bild på världens sötaste pojk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0