herrejösses vilken kväll.. (skulle publicerats igår)

Ja. Som rubriken säger har min kväll varit väldigt rolig men med otroligt surrealistiska inslag.
Runt kvart över åtta tiden tog jag och Lucas våra supersnabba racer-cyklar (höhö) ner till centrum och mötte upp Philip, David och Valdemar. Vi skulle nämligen till Pretzeltown.
Det är en två dagar lång gratis-musik-festival i Södertälje och musiken som spelas tilltalar egentligen mig inte överhuvudtaget men hellre de än att sitta och ruttna hemma. Och med fint sällskap kan de inte bli fel! :)
När vi kom dit spelade ett band som jag inte minns namnet på, sångerna var tydligen på svenska men eftersom sångaren skrek i falsett hördes inte de särskilt bra. Klockan 22.00 började "De Lyckliga Kompisarna" spela och jag och fina Olivia som kom till Pretzeltown senare än oss andra moshade som aldrig förr.
Bokstavligt talat alltså. Det var nämligen den första mosh-piten jag var med i någonsin. Jag flög runt som en liten vante. Mina 164 cm kändes otroligt små, mindre än vanligt, när jag stod bland 30 punkare som hoppade runt.

I slutet av konserten kommer de fram en kvinna i 45-50 års åldern, tar mig i händerna och viskar "Jag vill ha sex med dig".. Det var kvällens första surrealistiska sjuka händelse.
Den andra, betydligt mer omskakande händelsen hände när jag och Olivia gick igenom en gångtunnel i Rönninge och hör hur de kommer en motorcykel, båda kollar mot tunneln och helt plötsligt får motorcykeln sladd och föraren flyger av och blir liggande på marken ett kort tag. Under tiden blir jag väldigt skärrad och skriker att Olivia måste ringa SOS. Dock behövdes inte de eftersom att motorcykel-föraren reser sig upp, sätter sig på motorcykeln och åker iväg. Som att ingenting har hänt. Det var verkligen som att kolla på en film fast på riktigt.. :(



Nä, nu blir de lite bilder efter detta långa ointressanta inlägg! :)

Galet farlig chey på båtbryggan. höhö...



Galet snygg tjejer med avocado i ansiktet.


Kalas-glad liten jag försöker gömma sig bakom vattenpipan.. heh..



Världens finaste Myran! <3




Kvällens planer är hittils ovissa.. Hoppas hoppas hoppas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0