ever since i was eight or nine, i've been standing on the shoreline.

God morgon! Eftersom jag börjar 08.30 idag så har jag tid att blogga lite nu på morgonen!
Snart ska jag bege mig iväg till skolan och skriva NP (Nationellt prov) i Engelska. Idag är det uppsatsen som gäller. Dock har vi bara 80 minuter på oss och jag undrar verkligen hur dom har tänkt där..

Oh well, whatever, never mind. 



Idag efter skolan ska jag ta mig hem och pluggapluggaplugga innan jag åker iväg till L och spenderar kvällen/natten med honom! Ska bli otroligt mysigt <3
Nu måste jag göra mig i ordning och gå till bussen!
Jag bloggar mer senare! :)



Slänger upp lite inspiration, [även idag är bilden tagen från Tattoologist!]


Kommentarer
Postat av: Vanessa

SV: hahahaha fan vad rolig du är! Du är jätte söt :) <3

2011-04-19 @ 20:44:33
URL: http://voodoovnik.blogg.se/
Postat av: Issa

Skulle inte du börja uppdatera? :)

2011-04-25 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0